Re: Samba ? +logowanie do domeny NT

> kolejnym problemem jest to ze w kafejce mam mniej adresow ip zewnetrznych
> niz komputerow i chcialbym zrobic tak ze na 2/3 komputery przypada jeden ip
> zewnetrzny

ifconfig eth0:0(1,2,3) (IP1,IP2,IP3)

iptables -t NAT -A POSTROUTING -s 10.0.0.0/30 -j SNAT --to IP1
iptables -t NAT -A POSTROUTING -s 10.0.0.4/30 -j SNAT --to IP2 itp itd

Mialem podobny problem ale nie calkiem.

duzo kompow -> router -> Internet

"duzo kompow" to 5 z routowalnymi IP i ok 50 ktore sa maskowane przez "router". Nie wiedzialem (probowalem kilku rzeczy ale nie udawalo sie) jak to zrobic wiec wpialem modem dsla do switcha i przez "router" przechodzily tylko maskowane IP. Nie bylo to zbyt eleganckie ale czasu tez nie mialem... To cos jak maskowanie 1 kompa na 1 IP. Transparent proxy? Za jakis czas now do tego wroce. Wszystkie sugestie mile widziane.