Re: MTU dla neostrady ???

Hello Okus,

Friday, March 14, 2003, 4:28:21 PM, you wrote:

> na wielu stronach oraz wiele osob radzi ustawic mtu dla sieciowki eth0 polaczonej z neo 1452,
> wyczytalem ze mtu ma byc takie same jak ppp0, ale  dla ppp0 mam 1492, co mam zrobic i czy dla eth1  tez ustawic takie samo mtu?
> Jaka to ma w ogole zaleznoscautomatycznie mam
> eth0 1500
> eth1 1500
> ppp0 1492

eth0 i eth1 mozesz zosatwic takie jakie jest. Bardziej istotne
jest przestawienie MTU na innych kompach wpietych w ta siec.
A co do ppp0 to mozesz to ustawic albo w /etc/ppp/peers/dsl-provider
wpisujac

mtu 1452

Do tego dolecam dopisanie

persist
maxfail 0

czyli po zakonczeniu polaczenia z jakiegos powodu bedzie wznawial je
ponownie automatycznie, az do skutku.

--
Best regards,
 Tomasz                            mailto:krolik@kroolik.com