Re: Fw: jajko woody

On Fri, Mar 14, 2003 at 11:21:19AM +0100, ed00s wrote:

>  Witam mam problem z karta muzyczną, moduły odpowiednie nie są
>  wkompilowane do jądra, czy jest jakiś sposób na dodanie modułów bez
>  kompilacji całego jajka mam Woodiego a jajko 2.2.19.

Jasne - wybierasz moduły jako oczywiascie <M> wychodzisz z pewnie:
menuconfig i make modules ; make modules_install i lu ;]
pozniej najlepiej modconf i odpalasz to co potrzebne ;]

pozdrawiam

--
  .''`.     Mateusz Ślęzak <kusznier@evil.ping.la>
 : :'  :    proud Debian admin and user. // http://www.debian.org