Re: Czas odchudzic debiana...

On Fri, 14 Mar 2003, Jacek Politowski wrote:

> Dobrze używany aptitude czyni zbędnym używanie zarówno deborphan i
> debfoster.

Zatem pociągnę dalej dyskusję: i debfoster i aptitude są fajne, ale nie
kiedy instaluję pakiety z różnych dystrybucji, kiedy instaluję część dla
testów i kiedy części daje on hold żeby mi się inne nie spaprały. Tak więc
raz na czas jakiś uruchamiam orphanera parę razy, aż czystki które
przeprowadzę pchany chęcią wyczyszczenia systemu całkowicie mnie
zadowolą :-)) Niestety ani aptitude ani debfoster nie wyczuwają moich
kaprysów :-)

Pozdrawiam,
JA