Karta wieloportowa - ISA

Witam wszystkich.

Problem: instalacja karty wieloportowej Titan TC-800, ISA, zworki.
System: Debian Testing zasysany z sieci.

Taka sama karta działa bez problemów na już istniejącym już systemie
(ale niestety RedHat). Pomyślałem sobie czas wyrzucić RedHata i
wrzucić Debiana.

Zainstalowałem na innym komputerze Debiana, ustawiłem zworki
na karcie identycznie jak na komputerze z RedHatem.
Ponieważ nie bardzo miałem czas na kompilowanie jądra zassałem
już skompilowanego (kernel-image-2.4.20).

Dla skupienia uwagi, karta wieloportowa została skonfigurowana tak:
IRQ: 12 (W biosie to irq ustawiłem jako legalcy-isa)
Adresy IO: 0x0500, 0x0508, 0x0510, 0x0518, 0x0520, 0x0528, 0x0530,
0x0538

/etc/serial.conf (tylko jedno urządzenie):
/dev/ttyS8 uart 16550A port 0x0500 irq 12 baud_base 115200 \
spd_normal session_lockout

Niby wszystko ok. Próba rozmowy z modemem (via minicom) nie
udała się - minicom wiesza terminal. Parametry komunikacji
minicoma ustawione prawidlowo - 115200 8N1 (modem też ten
sam co pod RedHatem).

Odpalenie z palca setserial z identycznymi ustawieniami jak
w RedHat też nic nie zmieniła.

Pozdrawiam.
--
[ Wojciech Pietkiewicz, e-mail: wojtek@isp.pl ]