cron i ppp - problem

Witam grupe.

Mam maly problem z cronem i restartem interfejsu ppp. Jako iz jestem
uzytkownikiem neo, resetuje i wznawiam polaczenie co kilkanascie godzin.
Zawsze bylo wszystko w porzadku, az tu od jakiejgos czasu dzieja sie dziwne
rzeczy. A mianowicie, jak tylko odpali sie z crona /etc/init.d/ppp restart to
potem cron powtarza to co minute , co w efekcie daje cos takiego , normalnie
co minute !!!

Mar 14 06:30:01 debianserwer /USR/SBIN/CRON[21860]: (root) CMD
(/etc/init.d/ppp restart)
Mar 14 06:31:01 debianserwer /USR/SBIN/CRON[21860]: (root) CMD
(/etc/init.d/ppp restart)
Mar 14 06:32:01 debianserwer /USR/SBIN/CRON[21860]: (root) CMD
(/etc/init.d/ppp restart)

itp ...itd..

Probowalem juz roznego rodzaju wpisow do crontaba np..
* */12 * * * ... albo zamiast tego
ale to nic nie daje efekt jest ten sam.
Robiac normalnie z konsoli /etc/init.d/ppp restart jest dobrze..
restart interfejsu i koniec. Nie wiem kompletnie gdzie szukac przyczyny..
jakiejs sugestie ?? Dodam, ze wszystkie inne wpisy chodza poprawnie, tylko z
tym ppp jakiejs cuda!

pozdr