konfiguracja - Re: APAche

On Thu, 13 Mar 2003, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:

> Witam,
>
> Dnia czw, mar 13, 2003 at 02:18:00 CET, Radoslaw Antoniuk napisał:
>
> a o co mi chodzilo. przez .htaccessy nie trzeba przeladowywac
> chlapacza (spotkalem niektore konfigi tak ladnie zepsute to trwalo 15
> min restart).

test config'a w plikach konfiguracyjnych:
apachectl configtest

za trzymaniem konfiguracji w glownym pliku konfiguracyjnym przemawia to,
ze konfig jest szczytywany raz podczas uruchamiania.
za plikami "." to ze kazdy praktycznie moze sobie ustawiac konfigi

ogolnie obie metody sa ok.

tomasz

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
pT-------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA