Re: APAche

Pewnego dnia,  adminzsz3 napisał do mnie maila o treści:
> Czy ktoś wie jak zabezpieczyć dostęp z zewnątrz do poszczególnych domen
> zawartych w pliku var/www  tak, że gdy ktoś będzie chciał zobaczyć daną
> domenę to może to zrobić za podaniem hasła.
> Chyba to jest plik access.conf?

najprościej

<Directory /sciezka/do/katalogu>
 AuthName "Nazwa zabezpieczenia"
 AuthType Basic
 AuthUserFile "/etc/apache/plik.z.haslami"
 AuthGroupFile "/dev/null"

 <Limit GET>
 require valid-user
 </Limit>

 <Limit POST>
 require valid-user
 </Limit>
 </Directory>

wpisujesz to w /etc/apache/httpd.conf . Hasło generujesz programem htpasswd

--
Artur(gringo)Stelmaszyk		http://www.arturo.eu.org

 W informatyce jeden stoi na stopie drugiego.
	                            --- Brian K. Reed