Re: debian @ 4mb ram

Na wstepie dziekuje wszystkim za informacje choc wiekszosc postow tylko
czesciowo odpowiadala problemowi z racji tego iz moim podstawowym celem
jest zrobienie upgrade'u a nie podpiecie dysku z laptopa do desktopa.

Mialem nadzieje, ze bedzie to mozliwe bez wydawania nastepnych kilkunastu
czy tez -dziesieciu zlotych na cos czego uzyje pare razy i to do tego niezbyt
komfortowo. 10zl ktore wydalem na kabel null-modem mialy jeszcze sens, choc
jest to rownowartosc 3-4 piw wiec spory jakby nie bylo wydatek <;

Jesli uda mi sie przewalczyc problem z apt-get'em to podesle rozwiazanie,
bo nie wierze zeby sie tego jakos nie dalo zrobic po, ze tak sie wyraze, bozemu.

To tyle ogolow, a teraz troche konkretniej:

On Wed, Mar 12, 2003 at 08:14:11AM +0100, Marcin Sochacki wrote:
> Są przejściówki do kupienia, np. na Allegro.

Cenna informacja choc chyba sie nie zdecyduje na tak powazna inwestycje tylko po
to zeby moc wygodnie upgrade'owac vim'a, gcc i bsdgames (;

> Co do samego notebooka, nie zaszkodzi przeczytać:
> http://www.tldp.org/HOWTO/4mb-Laptops.html

W zakresie potrzebnym mi czytalem, ale tam niestety nie ma (?) informacji
o wywalajacym sie apt-get'ie ani innych ktore pomoglyby mi poradzic sobie
z tym problemem.

> Powyłączaj wszystko co zbędne. Spróbuj użyć swap'a.

Uczynilem to oczywiscie, a swapa jak juz pisalem mam 40MB.

k.