Re: Odp: Re: Odp: Re: Dziwne zachowanie klawiatury pod X

On Wed, 12 Mar 2003, xxx xxx wrote:

> nie
> z tego ni
> U mnie pomoglo kiedy w pliku konfiguracyjnym zamiast polskiej
> wybralem klawiaqture us, uryuchomilem X-y, a nastepnie w
> konfiguracji spowrotem zmienilem ja na pl i zresetowalem X-y.
> Dziwne ale narazie dziala ;)

a ja ustawilem wszystkie env LC_... na pl_PL (no prawie wszytskie)...
problem mialem kiedys z pl pontaki, gdyz X'sy ich nie widzialy pod konsola
z  kde3 (ani innym xterminalem)... znajomy podsunol pomysl aby przenisc
fonty latin2 na sama gore pliku konfiguracyjnego X'ow i... pomoglo :)
tomek

ps. polonizacja woodego jest fajnie opisana na debian.otwarte.pl

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
pT-------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA