Re: debian @ 4mb ram

On 12 Mar 2003, Michal Skuza wrote:

> Jest pewien szkopuł, człowiek potrzebuje przejściówki:
> dysk 2.5" -> kontroler 3.5",
> a Amiga i Atari mają odwrotnie, czyli
> dysk 3.5" -> kontroler 2.5"
> Będzie mały problem z zasilaniem, bo przejściówka ma (o ile w ogóle)
> wtyczkę do dysku 3.5", czyli nie da się do niej wtyknąć wtyczki z
> zasilacza. Ale tak w ogóle to na pewno się da, zwłaszcza pod Debianem.
ja mialem kiedys kabel (bodajze zfirmy elsat, cos kolo 94 rok :) kontroler
3.5, i dwa gniazna na nim, jedno na 2.5 drugie na standarowy 3.5, do tego
byla przejsciowka na zasilanie
wystarczy poszukac... jesli nie, to polecam dobra lutownice :)
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
pT-------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA