Re: debian @ 4mb ram

On śro, 2003-03-12 at 11:05, Marcin Juszkiewicz wrote:

> Jest to zwykłe 2.5" gniazdo. pierwsze 40 pinów jest takie same jak w
> 3.5" złączu - pozostałe to zasilanie (+5V) i masa. Przejściówkę możesz
> znaleść u znajomego Amigowca - w A600 i A1200 kontroler IDE ma wyjście 2.5".

Jest pewien szkopuł, człowiek potrzebuje przejściówki:
dysk 2.5" -> kontroler 3.5",
a Amiga i Atari mają odwrotnie, czyli
dysk 3.5" -> kontroler 2.5"
Będzie mały problem z zasilaniem, bo przejściówka ma (o ile w ogóle)
wtyczkę do dysku 3.5", czyli nie da się do niej wtyknąć wtyczki z
zasilacza. Ale tak w ogóle to na pewno się da, zwłaszcza pod Debianem.
:-)