Re: debian @ 4mb ram

On Wed, Mar 12, 2003 at 02:05:35AM +0100, Marcin Juszkiewicz wrote:
> O ile możesz to wyjmij dysk z notebooka i przełóż do stacjonarnego PC.
> Chroot /dysk_z_notebooka -  potem update, upgrade itp.. i z powrotem dysk
> do laptopa. W taki sposób sobie poradziłem.

Zacheciles mnie nieco i korzystajac z wrodzonej przebieglosci udalo mi sie
bestie wybebeszyc. Niestety tak jak podejrzewalem dysk jest miniaturowy
i choc zlacze jest tej samej szerokosci co zwykle 40-pinowe IDE, to odstepy
miedzy pinami w pionie sa mniejsze, a poza tym w sklad tego zlacza wchodzi
tez zasilanie, wiec do zwyklego peceta sie tego podpiac niestety nie da :(

k.