Re: debian @ 4mb ram

On Wed, Mar 12, 2003 at 02:05:35AM +0100, Marcin Juszkiewicz wrote:

> Zmniejsz ilość źródeł w /etc/apt/sources.list

No problem w tym, ze mam tam wlasnie tylko glowne repozytorium stable :)

> Miałem Debiana 'sid' na 386SX/20 z 5MB RAM. O ile możesz to wyjmij dysk
> z notebooka i przełóż do stacjonarnego PC. Chroot /dysk_z_notebooka -
> potem update, upgrade itp.. i z powrotem dysk do laptopa. W taki sposób
> sobie poradziłem.

To uczynilbym juz dawno gdyby nie 2 przeszkody:

- ten notebook nie jest moj, niebardzo radze sobie z dostaniem sie do dysku,
  a nie chce nic robic na sile zeby nie zepsuc nic
- nie jestem pewny czy ten dysk ma na pewno standardowe zlacze IDE (40pin) (?)

> Poszukać także możesz po sieci RAMu do tej maszynki.. może nie jest to
> aż tak dziwny standard i ktoś będzie miał do odstąpienia za grosze..

Probowalem ale null :(

dzieki i pzdr :)
k.