Re: Jaki skaner ?

On Tue, 11 Mar 2003, Michał Byrecki wrote:

> Ze skanerami i tak jest skucha. Nie ma dobrego oprogramowania do OCR. A
> już na pewno nie ma OCRa rozpoznającego ogonki. I tak czeka praca pod
> win$hit. Czy to pod vmware czy win4lin... ale czeka. Chyba że się coś
> zmianiło o czym nie wiem.

Jest takie dość świeże (3 marca br.) porównanie dwu programów typu OCR
na Linuxa:

http://www.linuxworld.com/2003/0303.barr-p1.html

Wygląda na to, że ten za szmal (OCR Shop) jest niezły (choć nie wiem co
z ogonkami), a ten GNU (Kooka & Gocr) może też będzie za jakiś czas.

Pozdrawiam -- Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj@amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***
--------------  A co na to NATO? NATO na to nic!  ---------------