[OT]Koszulki

Witam.

Chciałem dziś zamknać potwierdzenia i jutro złożyć zamówienie, ale
ludzie się jeszcze rejstrują, więc zostawie go do jutra. Co za tym idzie
jest małe opóźnienie (jak na razie 1 dzień ale dochodzi weekend). Liczę
na to, że w połowie przyszłego  tygodnia, większośc dostanie koszulki, a
do końca każdy. Na pewno bedą jakieś problemy, ale liczę się z tym (np
pani na poczcie zawieruszy się paczka, czy też zapakuję komuś nie taką
koszulkę jak chciał - ale tego bym nie chciał).

UWAGA!!!!
Jutro jest ostateczny termin, kiedy można potwierdzić swoje
zamówienie!!!! Ok godziny 20 ściągam formularz wrzucam w maszynę liczącą
i posyłam zamówienie. Potem już nie bedzie mozliwości korekty czy
domawiania.

Wkrótce bedziemy się rozpoznawać po koszulkach :)

Pozdrawiam
Michał