Re: brak misc-fixed-*-iso-8895-2 w systemie

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Piotr Piwko napisze:

> Mam problem z czcionka misc-fixed-iso-8895-2 zawsze mialem ja stantardowo
> w systemnie, zainstaloalem 'fonty' i nic, mam tylko misc-fixed ale niestety
> bez iso-8895-2. Czy mozecie mi podac w jakich paczkach znajde ow czcionke lub
> w jaki sposob mam ja zrobic na polska?
> Z gory bardzo dziekuje za wszelkie informacje.

Nie jestem specjalnie w nastroju na bardziej sczegółową odpowiedź,
więc tu wersja uproszczona:

apt-get install \
xfonts-100dpi-transcoded \
xfonts-75dpi-transcoded	\
xfonts-base-transcoded	\
xfonts-biznet-iso-8859-2-100dpi \
xfonts-biznet-iso-8859-2-75dpi \
xfonts-biznet-iso-8859-2-base

^ mniej więcej komplet. Jeśli nie chcesz wszystkiego, to wiesz gdzie
szukać.

Jacek Kawa  **Sláva, cukr a káva a půl litru becherovky [Jarek Nohavica]**