Re: Odp: Re: Jajo znaczy kernel

xxx xxx wrote:

Mała prośba - zacznij używać mailera jakiegoś bo to co wypluł z siebie webmail WP niezbyt ciekawie się czyta (złe cytowanie).

1. kompilacja i konfiguracja to pestka z ktora poradzi sobie

3. W 2.5.63 prawdopodobnie byl jednak jakis blad bo 2.5.64 ktore wlasnie skompilowalem staje ladnie (problem mam dopiero po wykonaniu skryptow startowych i pokazaniu sie loginu - brak reakcji klawiatury i myszki - wie ktos o co chodzi?)

Czyli jednak nie poradziłeś sobie z konfiguracją ;) Miałem ten problem jak pierwszy raz dotknąłem 2.5.xx - niestety nie pamiętam gdzie się włączało daną opcję.. Łatwo to jednak znaleść.

4. Okazuje sie ze to jajko potrzebuje - przynajmniej jednego pakietu specjalnego ktury zajmuje sie ladowaniem modulow -

Jest to opisane w dokumentacji od jądra - tyle, że jej nie czytałeś a powinieneś jak już zabierasz się za testowanie nowych rzeczy. Hint: Documentation/Changes - pakiet module-init-tools (jest w sidzie).

5. Karzdy temat zwiazany z linuxem i nietylko moze byc poruszny na tej liscie, jak nie wierzysz to sprawdz jak dlugo ciagnie sie temat koszulki

Temat "Koszulki" dodam następnym razem do kategorii "Junk" :)

--
WWW: http://hrw.one.pl/
APT: deb http://hrw.one.pl/ apt/