Odp: Re: Dziwne zachowanie klawiatury pod X

Dnia 10-03-2003 o godz. 13:50 Marcin Owsiany napisał(a):
> [...]
>
> Może napisz co dokładnie wypisuje.
>
> Pewnie coś się stało z definicjami klawiatur (/etc/X11/xkb).
>
> Spróbuj przeinstalować pakiety xlibs i xbase-clients

Już to robilem z kilkoma wersjami X-ow ale nie pomaga - a sprzet
jest napewno w porzadku bo pod Knoppixem dziala bez zarzutu.

W nowym KONTAKCIE możesz WSTAWIĆ swoje ZDJĘCIE! A oprócz tego rozmawiać
on-line, wysyłać smsy, e-maile, pliki. Kontakt łączy się też z ICQ i GG
oraz jako jedyny CZYTA wiadomości! ściągnij za friko < http://kontakt.wp.pl >