Re: Load kompa

> top
A co ma TOP do tego? On podaje CPU poszczegolnie na task, a co z load na task?
Zreszta load wynika ze skakania po dysku, swapowania pamieci, filesystemu - a nie wiadomo ktore jest
waskim gardlem - innymi slowy jak znalesc co zwalnia.

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26