Koszulki

Witam.
Jak juz do wszystkich pisałem, skrypt ma jeden błąd.
Przerzuciłem w pewnym momencie łaczenie się z bazą na osobny moduł, jednak okazał się on za mało wydajny i jeżeli ktoś zamawiał kilka razy lub nastepuje kilka zgłoszeń na raz, czyli w momentach większego obciązenia gubi dane które powinien zapisać do bazy, pobrać z niej informacje i wstawić do maila zwrotnego. Przepraszam za błąd i kłopoty, ale nie mniałem jak tego przetestować na obciążenie :(.
Nie mam teraz tego jak poprawić, bo jestem w pracy.
Ale baza jest na bieżąco archiwizowana, więc proszę się nie obawiać, żadne zamówienie nie zgineło. Z osobami które dostały pustego maila potwierdzającego lub nie dostały go wcale, a nie odesłały korekty skontaktuję sie dziś w celu potwierdzenia zamówienia.

Michał