Re: NETDEV WATCHDOG

On Sun, 9 Mar 2003, Radosław Antoniuk wrote:

> W wypieciu kabla ze switcha/karty, wylaczeniu modemu, resecie modemu
> etc...etc...
> Generalnie, druga strona mu zniknela...

Sprawa wydałaby się prosta, gdybym właśnie podejrzewał coś takiego, nie
zauważyłem żadnej przerwy w transmisji, ani też nikt nie wyciągał wtyczki
etc...
Natomiast ifconfig zwraca ostatnio dość dużo błędów właśnie przy Tx.
Jaka może być inna przyczyna takiego stanu rzeczy? Niedociśnięte styki?
Poza tym gdzie można znaleźć wyjaśnienia (szczegółowe) odnośnie logów.

Pozdrawiam
Adam