Re: Polspam i Exim

Witam serdecznie,

   dnia 10 marca 2003 (03:04:32) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Marcin Sochacki,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Wycinek z sync_web.pl, ale jak piszesz w drugim liście można użyć tylko
> tego skryptu.

No, czyli bez tego exim_polspam?

> Tak, pod spodem powinno zadziałać.

Kiedy nie chce, albo to źle testuję. To znaczy znalazłem, że adres
komputery@interszkola.pl jest na liście. Więc zatelnetowałem się na
port 25 i wpisałem mail from: komputery@interszkola.pl. I pusciło.
Normalnie pozwoliło wysłać taki list...

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Miłość jest ślepa, ale ślub otwiera oczy.