Re: Polspam i Exim

On Sun, Mar 09, 2003 at 11:31:24PM +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> ściągnąłem, próbuję odpalać na różne sposoby, ale nie umiem osiągnąć
> żadnego efektu. Ze skryptów jestem lamer i nie do końca czaję, co się
> w nim dzieje. Powinien chyba coś ściągać albo tworzyć? Jak odpalę z
> parametrem --wget to kończy się w ciszy. jak odpalę bez paraemtrów to
> mam komunikat, że
>
> manuella:~/SPAM# ./exim_polspam-1.0.1
> Nie mogę zaktualizować bazy danych

Tak, ten skrypt wymagał troszkę przeróbek, więc jeśli nie chcesz się w
to babrać to możesz użyć tego oficjalnego.

> Takie coś zrobiło mi się w pliku spammers.txt jak zastosowałem skrypt
> sync_web.pl z PolSpamu.

> próbuję, ale mam stos komunikatów w stylu:
>
> ** Duplicate key "email.com"
> ** Duplicate key "excite.com"
> i tak leci sporo i jest komunikat

Zasadniczo jest OK, bo skrypcik łamie linie jeśli przekroczą określoną
długość i robi nowy wpis. Dotyczy to domen, gdzie jest bardzo dużo
spamerskich adresów, np. excite.com. Aczkolwiek nie wiem do końca jak w
sytuacji powtórzonych wpisów zachowa się exim -- czy analizuje wszystkie
wpisy? Jest opcja -noduperr aby te warningi wyłączyć.

Wanted