Re: Polspam i Exim

Witam serdecznie,

   dnia 9 marca 2003 (21:50:16) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Marcin Sochacki,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Ja używam na razie przerobionego skryptu ethanaka:
> ftp://ftp.webproject.pl/pub/projects/polspam/exim_polspam-1.0.1.gz

ściągnąłem, próbuję odpalać na różne sposoby, ale nie umiem osiągnąć
żadnego efektu. Ze skryptów jestem lamer i nie do końca czaję, co się
w nim dzieje. Powinien chyba coś ściągać albo tworzyć? Jak odpalę z
parametrem --wget to kończy się w ciszy. jak odpalę bez paraemtrów to
mam komunikat, że

manuella:~/SPAM# ./exim_polspam-1.0.1
Nie mogę zaktualizować bazy danych

> i małego skryptu perlowego budującego plik w formie:
> example.com     user1:user2
> example.com.com *

Takie coś zrobiło mi się w pliku spammers.txt jak zastosowałem skrypt
sync_web.pl z PolSpamu.

> Ten plik następnie konwertuję na dbm'a poprzez exim_dbmbuild

próbuję, ale mam stos komunikatów w stylu:

** Duplicate key "email.com"
** Duplicate key "excite.com"
i tak leci sporo i jest komunikat

27156 entries written
132 duplicate keys

czyli niby coś przekonwertował, ale coś się nie zgadza.
Mogę go użyć?

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 JEZUS CIĘ KOCHA.... a reszta uważa cię za zwykłego dupka.