Re: Koszulki.

> Tak, ludzie z Krakowa i okolic, ktorzy moga odebrac koszulke osobiście
> niech nie wpłacają pieniędzy za przesyłkę.
Proponuję, aby osoby mające chęć i możliwości dogadania się na grupową
przesyłką wpłacały tylko koszt koszulek - jest to element niezbędny do
wykonania.
Najwyżej osoby które zostaną "na lodzie" doślą koszta przesyłki.

W ramach Warszawy mogę zająć się koordynacją grupowego odbioru.
Są już 3 osoby chcące połączyć swe paczki :)

Co Wy na to ?

Robert