Re: Koszulki.

Proponuję już w tym etapie nie motać z podawaniem innego adresu wysyłkowego.
Niech kolega zajmie się ich realizacją i wpłatami :)
A my możemy indywidualnie poustalać jak chcemy się pogrupować i na koniec
okresu realizacji (mamy ok 2 tyg.) podać na tacy listę z grupami, gdzie
będzie
osoba odpowiedzialna za dystrybucję (do niej idzie przesyłka) i lista osób
które się
na danego "hurtownika" zdecydowała.
Należy to wszystko raczej zrobić poza listą.
Sam jestem gotów pomóc w tym temacie. Mogę zrobić listę na stronie z
pozycjami:
MIASTO, OSOBA, STATUS, EWENTUALNIE_LICZBA_KOSZULEK
gdzie STATUS to tryb czy chcę tylko u kogoś odebrać czy je dystrybuować.
Na koniec osoby z danych lokalizacji indywidualnie się zmailują i przekażą
listę
swojej lokalizacji.

Co Wy na to ?

Robert