Re: Koszulki.

Dnia Sun, 9 Mar 2003 19:55:31 +0100
Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisałeś/napisałaś:

> Jeśli ktoś chce, może przekierować wysyłkę na mnie. Mieszkam na
> miasteczku studenckim AGH, więc w miarę niedalego centrum. Odebierać
> możnaby je po 20-tej w dni robocze i praktycznie o dowolnej godzinie w
> weekend.
>
> Pytanie tylko gdzie w całej procedurze jest miejsce na określenie
> adresu wysyłki?

Hej, ale w Krakowie można będzie przesyłkę odebrac osobiście, więc nie
wiem po co kombinujecie :).

michal

Aha, na początku po uruchomieniu rejstracji natezenie ruchu było dośc
duże i mysql zaczał odmawiać współpracy. Proszę więc dokładnie przejrzec
maile zwrotne, porównac zamówienie itp. Ktoś nawet pisał, że dostał
pustego maila. O szczególną uwagę prosze tych którzy pospolicie ruszyli
zaraz po otrzymaniu wiadomości że juz można - może nawet niech napiszą
co dostali w mailu zwrotnym. Duzo tego jest więc prosze o współpracę :).

Michał

Szukasz banku bez prowizji ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank