Re: Re: paczki??

> Wydaje mi się że po prostu wyszukiwarka na packages.debian.org ma
> poindeksowany tylko główny pool pakietów, a pakiety wydawane przez grupę
> d/s bezpieczeństwa i widoczne pod security.debian.org są jakby "osobno".

A to ciekawe..
Dalem wlasnie pakiet do sciagania i rzucilem okiem na zawartosc katalogu:
http://non-us.debian.org/debian-non-US/pool/non-US/main/liba/libapache-mod-s
sl/

I coz tu ciekawegto widze...
Jest nowsza wersja niz na security. No ciekawe..
Trudno. Bede korzystal z FTP, choc takie wyszukiwanie ulatwia znacznie
lokalizacje. Potem tylko wget linku i juz jest..

Pozdrawiam
Roxik

KLIKAJ!!! Nie pytaj dlaczego... >>> http://link.interia.pl/f16e2