Re: [OT]Koszulki

Jako ze zamównienie skladalem zaraz po uruchomieniu skryptu
i nie dostalem zadnego potwierdzenia ze zamowienie zostalo przyjete
moze moglbys puscic taki "spam" do wszystich (przed zamknieciem formularza)
potwierdzajacy zgloszenie.
Nie chcialbym aby okazalo sie ze koszulek nie dostane bo w skrypcie byl  np.
blad.
Aby mozna bylo zamówic jeszcze raz.(bo potem to juz musztarda po obiedzie)
pzw
CB

> POnieważ proszono mnie o to dość mocno (hehe jakiś lobbing czy co),
> nie bede zamykal formularza do soboty włącznie.
> Ale to juz naprawdę ostatnie posunięcie terminu.

   * *  * * KOLOKACJA - ZIMOWA WYPRZEDAZ  * *  * *
             Instalacja tylko 1zł!   Rabat abonamentowy 20%
                  Konfiguracja serwerów - rabat 25%
   *  * *  * *  * * ZAJRZYJ na www.zigzag.pl * *  * *  * *  *