Re: Tworzenie samemu paczek i repozytoriow

It was 2003-03-05 12:22 when Wojtek Piecek wrote:

> Polecam na poczatek dh_make oraz dh-make-perl (jesli to ma byc cos
> perlowego). Potem generalnie 'fakeroot dpkg-buildpackage' i to powinno
> dzialac.

Do tego jeszcze polecić można przyjrzenie się jakiejś prostej paczce.

> A jesli chodzi o dokumentacje, to tez bym znalazl, bo na razie to mam
> z roznymi rzeczami tez problemy - np. problem z proba robienia diff-a
> z plikow binarnych zalaczonych do pakietu (.png). Daniel mi napisal,
> ale nie mialem czasu sprawdzic ;-(

Trzeba użyć uuencode na plikach binarnych (obrazki png) a przy
budowaniu uudecode z pakietu sharutils. Też z tym walczyłem ;)

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

       Z dziesięciu ludzi śpieszących na głos wołającego "ratunku",
       dziewięciu podąża tam przez ciekawość.
       		-- Baudouin de Courtenay