Re: Re[2]: Czcionki w Mozilli na KDE

On Tue, 4 Mar 2003, Piotr Chylewski wrote:

> Ja mam, tyle ze w ww. katalogu mam tylko jeden plik fonts.dir o tresci
> "0".
>  nie sadze zeby tak powinno byc...
> co robic?

A gdzie instalowałeś te czcionki. Spróboj poszukać.
np.
find /usr -name "*.ttf"

bo domyślam się, że poszły do usr, pewnie do /usr/local/cos_tam

A swoją drogą w debianie jest chyba pakiet odpowiedzialny za sciągnięcie
tych czcionek microsoftu.

A jeszcze inna sprawa to umożliwienie uzycia AA i czcionek TrueType
w Mozilli. Trzeba wyedytować plik unix.js (albo podobnie). Jak już pisałem
najlepszą pomoc znajdziesz na forum mozillipl.org. Poszukaj najpierw a
archiwum forum, sprawa czcionek TT i AA dla nich była wielkorotnie poruszana
na tym forum.

--
|  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP:www.larryn.prv.pl          |