Re: Pytanie

On Mon, 3 Mar 2003 23:56:04 +0100
"Maciej" <aksjo@poczta.onet.pl> wrote:

>Rozważałem do tej pory Red Hata, Debiana (mimo że bardzo mi się podoba
Woody to jest dość długi w instalacji i konfiguracji). Pokombinuj, jak
można instalację przyspieszyć. Zrób własne narzędzia. Parę skryptów i
powinno pomóc.> Potrzebuje czegoś przejrzystego gdyż mam zamiar
przeprowadzać instalacje w firmach dla których stabilność jest
najważniejsza. To ja bym się raczej nie zdawał na automaty, i robił
ręcznie. Może na rezultat trzeba trochę poczekać, ale efekt lepszy i
lepiej wygląda przed klientam, jak się raz oddaje i chodzi non-stop, a
nie jeździ się do tego parę razy.

Łatwa instalacja = większość decyzji podejmują za nas narzędzia =
zwiększona ilość błędów w konfiguracji

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */