[OT] Koszulki

Witam
Przepraszam ze nie pisałem tyle czasu w sprawie o którą wiele osób mnie
pytało, ale nie znałem na nie odpowiedzi. Chodzi mianowicie o rozmiar w
cm poszczególnych rodzajów koszulek. Np ja mając 192 cm wzrostu bedąc
szczupłym człowiekiem powinienem zakupic koszulkę XL (zmierzyłem jedną)
ale kupię XXL bo lubię duże koszulki :). Wymiary szerokość x długość x
długość rękawa: S 	50x73x20
M	52x75x22
L	55x78x25
XL	57,5x80,5x27,5
XXL	60x83x30

Z XXXL producent się wycofał, proponuję więc dla osób które zamówiły
XXXL zamianę na XXL - będzie to można zrobić w formularzu potwierdzenia.
POJUTRZE ZAMYKAM FORMULARZ REJSTRACYJNY!!!! Miałem to zrobić jutro, ale
ciągle ktoś się dopisuje i ludzie się deklarują że "jutro zamówię 2
ale..."

Więc pojutrze każdy dostanie maila z hasłem i linkiem do strony gdzie
można (a nawet należy) potwierdzić zamówienie.

Pozdrawiam

Michał

Szukasz banku bez prowizji ?
mBank - załóż konto