Re: NVidia - bylo Re: Odp: Wieszajace sie X'y

On Mon, 3 Mar 2003, Michał Bogusiak wrote:

> a ja mysle ze tu wersja jaja nie ma nic do powiedzenia  ja mam 2.4.18
> i x 4.2  i najnowsze drv nvidi smigaja stare tez xy sa stabilne moze
> zes cos przeoczyl wczesniej w konfiguracji jaja :)>
a ja mysle ze nie... bo jaja nie kompilowalem...

nie przeczytales uwaznie i jestes takze wielkim szczesciarzem,
posiadajacym karte ktorej bios jest widziany "od razu"
u mnie problem polegal na dziwnosci samej karty... nvidia daje tylko
chipset, biosy i inne to juz sprawa producentow, a tu, imho jest juz dziki
zachod...
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
pT-------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA