Re: Logowanie przez modem

On nie, 2003-03-02 at 16:54, Adam Byrtek / alpha wrote:

> pppd, paczka ppp

I jeszcze potrzebujesz pakietu/programu mgetty, podnosi słuchawkę i
rozpoznaje rodzaj połączenia i odpala odpowiedni program (logi, pppd,
...). Trzeba go odpalać w /etc/inittab, odpowiednia linijka tam jest,
trzeba tylko odkomentować i zmianić parametr /dev/*. Na razie jestem na
tym etapie, (choroba mnie powstrzymała) :-) z tego co widziałem opis
jest w Modem-HOWTO. Jakbyś się dalej "posunął" to daj znać.