Re: koffice i sources.list

Dnia Mon, Mar 03, 2003 at 01:14:09AM +0100, hipiss napisał(a):
> czy czytales mojego poprzedniego maila??
> Pisalem ze sprawdzalemjuz na apt-get.org
> i tam nie ma zadnego zrudla (chya ze sie myle)
> z kofficem dla KDE 3.1 dla stable

Oops, żeczywiście tak napisałeś. Po prostu przeoczyłem ;-).

> trzy powody to
> a) mimo wszystko stabilnosc
> b) cienki bolek ze mnie
> c) niemile doswiadczenia wynikajace z pkt b

Po przejściu na Sarge'a nie zauważyłem najmniejszego spadku stabilności,
ba nawet niektóre programy zaczęły działać lepiej. Więc punkt a,
przynajmniej w moim przypadku, odnosi się także do Sarge'a. Ja też
jestem cienki bolek, przed Woodym nie miałem kontaktu z Debianem. Samego
Woody'ego miałem trochę ponad miesiąc, używam testing od kilku dni
i jestem zadowolony. Teraz zastanawiam się nad przejściem na SID'a, ale
patrz punkt b ;-).

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org