Re: Re[2]: Lamer: Problem z jądrem

On Sat, 1 Mar 2003 09:36:07 +0100
Paweł Ptaszyński <ptaku@tkk.pl> wrote:

> Zle robisz. Dlaczego nie czytasz ? Szkoda Ci na to czasu ? Leniwy
> jesteś  ? Skoro tak to radze wogóle przestać się zajmować Debianem.
Dziękuję za dobre rady. Nie skorzystam. Szkoda mi czasu.
Jak ktoś ma czas na czytanie bzdur, które są w niektórych HOWTO to
proszę bardzo :)

> Bez czytania HOWTO daleko nie zajdziesz.
A z niektórymi howto nigdzie nie zajedziesz, stracisz tylko czas. Btw. a
skąd wiesz jak daleko zajechałem bez ich czytania i czemu mnie z góry
oceniasz?

> Czy taj wszystkie HOWTO i manule do rzeczy z którymi masz problem, a
> czegos sie nauczysz.
Czytaj więcej HOWTO, to się nauczysz, że niektóre z nich są niewarte
przeczytania. Howto nie, manuale owszem, źródła wielkie TAK!
Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */