Re: mysz i q2

On Sunday 02 of March 2003 13:08, Marcin Slusarz wrote:

> przydałyby Ci się tak w ogóle akcelerowane sterwoniki nvidii, bo bez tego
> quake będzie wyglądał koszmarnie...
>
> http://debian.one.pl/index.php?url=15
>
> pozdrawiam,
> joi

nie wiem cos jest chyba nie tak u mnie bo jak probuje sie zastosowac
do polecen to tak nie ma po rozpakowaniu katalogu linux tylko modules
i jak wydam nastepne polecenie to make-kpkg... to mam cos takiego

badspirit:/usr/src/modules# make-kpkg --revision wersja1 modules_image
bash: make-kpkg: command not found

moze czegos mi brakuje ??