Odp: Unidentified subject!

----- Original Message -----
From: mastaa <mastaa@wp.pl>
To: Debian_lista <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, February 25, 2003 10:39 PM
Subject: Unidentified subject!

> Greetings ,
>
>   Pytanie jest banalne i prosze o podanie albo instrukcji obslugi albo
>   url-a do jakiegos wyjasnienia ...
>   Dodalem sie do listy dyskusyjnej userow tego wspanailego systemu
>   jakim jest Debian :)) , z natury jestem samoukiem ale w miare
>   przyswajania wiedzy problemy robia sie coraz wieksze i milo miec
>   wsparcie tylu fachowcow ktorych mozna znalezc na tej liscie ...
>
>   Problemem jest jednak straszna ilosc maili jaka wpiernicza mi sie
>   codziennie na skrzynke .. czy istanieje jakas mozliwosc filtrowania
> [...]

Generalnie oczywiscie ze jest. Chocby procmail ale wpisywanie ilosci
subjectow mija sie z celem. Na to oczywiscie tez jest sposob. Listy o
koszylkach [Info] Off-Topis [OT] techniczne [Tech] itp itd z tym ze to
raczej userzy musieliby zaczac stosowac podobne tematy w subjectach
wiadomosci. A pozniej polecenie typu
subject zawiera [OT] > /dev/null itd -)))