Unidentified subject!

Greetings ,

  Pytanie jest banalne i prosze o podanie albo instrukcji obslugi albo
  url-a do jakiegos wyjasnienia ...
  Dodalem sie do listy dyskusyjnej userow tego wspanailego systemu
  jakim jest Debian :)) , z natury jestem samoukiem ale w miare
  przyswajania wiedzy problemy robia sie coraz wieksze i milo miec
  wsparcie tylu fachowcow ktorych mozna znalezc na tej liscie ...

  Problemem jest jednak straszna ilosc maili jaka wpiernicza mi sie
  codziennie na skrzynke .. czy istanieje jakas mozliwosc filtrowania
  tego wszystkiego ?? Np. nie interesuja mnie listy o koszulkach ..

  Z gory thx

--
Best regards,
 mastaa                          mailto:mastaa@wp.pl