Re: Koszulki

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 09:49:02PM +0100, Dariusz Rubinkiewicz napisal(a):

> A moze to by byla swietna okazja aby spotkac sie w Radomiu i podyskutowac
> na temat np zalozenia RLUG ?? Moze to nie jest takie nie mozliwe...
> Zreszta nie tylko na taki temat...mozemy spotkac sie gdzies przy browarze
> i tam wreczyc koszulki i wogole pogadac....Mysle ze nie jechalibyscie tylko
> po to aby odebrac koszulke ale rowniez spotkac sie z ludzmi z naszego rejonu,
> ktorzy uzywaja tej samej dystrybucji...So ?
> RLUG nie mamy ale zawsze mozemy sie przy okazji koszulek spotkac, pogadac
> i poznac.

Szczególnie tego piwa ;))))
Mniami ;)
Ponadto uważam iżpewne rzeczy najlepiej roztrząsa się przy piwie -
ponadto sam jestem ciekaw kto z radomia i okolic używa jeszcze debiania
- jakoś na spotkaniach organizowanych z ramienia #radom, niewiele osób
(obcych) się pojawiało ;))
Żeby nie było offtopic - tak, koszulki można rozdać przy okazji ;p

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@histeria.eu.org