Re: Koszulki

Witam serdecznie,

   dnia 20 lutego 2003 (20:12:46) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Pawel Kowalski,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> Raczej nie, firma umiejscowiona jest w ścisłym centrum miasta, więc w
> rachube wchodzi raczej tylko koszt biletu autobusowego -

No więc właśnie. 2,30 x 2 = 5zł. Myślę, że za tyle można spokojnie
przesyłkę zrobić (jeśli przedpłata będzie na konto). Jedyny zysk, to
brak konieczności pakowania przez jedną osobę.

> Ponadto jednak wydaje mi się, iż łatwiej jest osobie wysyłającej wysłac
> np 20 sztuk na jeden, niż na 10 adresów ;))

Ano tak, to jest prawda.

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Chodzi o to, aby język giętki... sięgał, gdzie wzrok nie sięga.