Re: Koszulki

Dnia Wed, Feb 19, 2003 at 10:59:43PM +0100, Robert Olejnik napisa(a):

> Świetny pomysł, ja wstrzymuję się z decyzją zamawiania koszulki, bo po
> prostu nie widziałem finalnego projektu, jeżeli takowy będzie, zapisze
> się przez formulaż i finito, lub też uczynie pass..
>
> Obecna sytuacja wydaje mi się po prostu BEZ SENSU: 'ja wezme ze dwie.. a
> może nie.. może...'.. tak się nie załatwia interesów (w grę wchodzą
> przecierz pieniądze, które ktoś musi zapłacić, założyć..).

Tylko ze cena jest zalezna od ilosci osob...jesli czesc zrezygnuje to cena wzrosnie.
Jesli cena wzrosnie to...no wlasnie kolejna liczba osob moze zrezygnowac. Jesli
...i juz mamy bledne kolo. Niech kazdy sie okresli ktore powiedzmy 2-3 projekty mu pasuja
(w kolejnosci najbardziej pasujacych "of cors"), jaka kwote sa w stanie wydac na koszulke.
Wybrac w taki sposob aby jak najwiekszej ilosci osob przypasowac z projektem aby cena byla
jak najnizsza. Sprawdzic czy ktos nie wypadl z limitu cenowego. Ewentualnie poprawic i
dopiero formularz zamowienia...

--
Voder