Koszulki

Czesc

Mam małe pytanko - czy są szanse na inne kolory koszulek?
Np. ciemno-niebieskie?

Jak się przedstawia kwestia ceny - chodzi tu przede wszystkim o zakres
cenowy 1 szt.?

Aha - no i najwazniejsze - małe logo z przodu, duże z tyłu no i adres
grupy. Oczywiscie loga tego samego stylu. Czy są szanse na wykonanie tego
w tym klimacie?

No i kwestia kasy - jaką przewiduje się formę płatności:
przelew, gotówka,...

Sławek

PS Mam nadzieję, że w późniejszym czasie można liczyć na 2nd edition?
PS2 A swoją drogą można gdzieś dodać, że jest to 1st edition.