Re: skompilowałem kernel i mam problem z portem (drukowanie)

Nastał dzień: Tue, 18 Feb 2003 21:54:02 +0100
gdy Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał/ła to:

> Źle mnie zrozumiałeś. W /etc/services miałeś sprawdzić tylko nazwę
> usługi, a samą usługę w /etc/inetd.conf, bo tam jest jego konfiguracja
> :-)

dzięki, szefie - działa!!! Była tam nędzna pozostałość po CUPSu który
zainstalowałem (i wyrzuciłem) ponad pół roku temu. Dziwne jest to że
drukowanie działało do zmiany jądra. Po zahashowaniu linijki poszło!

> Nie, to nie jest wina jądra.

_bardzo_ mnie zmyliło że stało się to bezpośrednio po zmianie jądra.
Dziękuję jeszcze raz!

cayco