Re: skompilowałem kernel i mam problem z portem (drukowanie)

On Tue, Feb 18, 2003 at 09:18:25PM +0100, Krzysztof Kajkowski wrote:

> jest tam:
> #printer                515/tcp         spooler    #line printer spooler

Źle mnie zrozumiałeś. W /etc/services miałeś sprawdzić tylko nazwę
usługi, a samą usługę w /etc/inetd.conf, bo tam jest jego konfiguracja
:-)

> chciałem zaznaczyć że wszystko działało dobrze dopóki nie skompilowałem
> jeszcze raz kernela - wtedy pewno czegoś nie dokompilowałem albo coś
> przekombinowałem.

Nie, to nie jest wina jądra.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216