Re[2]: myszka na coma

Hello Michal,

Tuesday, February 18, 2003, 8:44:56 AM, you wrote:

MS> Pod konsolą, to znaczy masz na myśli gpm'a? Jak go odpalasz?

MS> A masz skonfigurowany port szeregowy?
MS> setserial /dev/ttyS0
MS> powinno wypluć coś takiego:
MS> /dev/ttyS0, UART: 16550A, Port: 0x03f8, IRQ: 4

MS> i jeszcze może spróbuj
MS> cat /dev/ttyS0
MS> i pomachać myszką, powinno rzucić jakimś krzakiem, o ile urządzenie nie
MS> jest już zajęte (fuser /dev/ttyS0).

po wpisaniu setserial /dev/ttyS0 otrzymuje dokladnie cos takiego
/dev/ttyS0, UART: 16550A, Port: 0x03f8, IRQ: 4 wiec jest ok.

cat /dev/ttyS0 macham myszka i faktycznie rozne krzaki sie pojawiaja i
od czasu do czasu speakerek cos zamruczy.

Ale w x'ach ani w gpm myszka nie dziala tak jak powinna. W tej chwili
po ustawienu niektorych protokolow po ruszeniu myszki kursor poskacze
i schowa sie w lewym dolnym rogu. Po ustawieniu protokolu Microsoft
wyswietla mi sie logo NVidia i system wisi. Nic nie pomaga tylko
reset. Reszta protokolow - kursor nieruchomy trzyma sie na srodku ekranu

Co robic?

pozdrawiam
youthe