Re: zapis konfiguracji

On Tue, 18 Feb 2003, Andrzej Dalasinski wrote:
> dokladnie, jesli masz siec to duzo szybciej przepchnac aktualna instalacje
> niz ciagnac pakiety, a jesli nie masz to latwiej zrzucic na plytke kilkaset
> MB niz instalowac od nowa i przekladac plytki na zmiane...
> (latwiej/szybciej rowniez odzyskac taki system po jakies awarii...)

przegranie partycji odpada.. nigdy tego nie robilem, i nie bede robic...
jakos tak nieprofesionalnie mi to wyglada!

moze ja przyblize to rozwiazanie z suse (autoinstall): to jest taka
sztuczka, ze zmiany robi sie na jednej maszynie ktora jest nuiejako
"repozytorium/glowna" dla innych... wtedy zmieniam cos na tej jednej i
kilkoma  "klinkieciami w enter" mam te zmiany na reszcie maszyn

wracajac,  instalacje robie tylko z sieci, po sieci i przez siec...
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA