Re: Koszulki

On Tue, 18 Feb 2003, Remigiusz Świc wrote:

> Witam,

> Ja również zdecydowanie za, ale na białej koszulce, bo w czarnej, w
> lecie, na miescie... to troche hard core'owo (chodzi o upał ;-)).
> Reflektował bym 2 sztuki. Myślę, że przy dużym zainteresowaniu można
> kilkanaście sztuk zrobić białych, a pozostałe czarne (nie wydaje mi się
> aby to wpłynęło znacząco na cene, jeżeli wogóle).

wlasnie.. takie pytanko...
czy bedzie robiony tylko jeden model, czy tez 3 najpopularniejsze..
ja bym chcial dwie: czarna i biala
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA